piątek, 20 października 2017

Mam na imię Karol...


Witam mój drogi czytelniku pierwszy mój wpis będzie na temat mojej skromnej osoby. Na początku przedstawię się mam na imię Karol. Na karku wybiło mi ostatnio 25 lat związku z tym postanowiłem założyć swego rodzaju dziennik w którym będę pisał po godzinach recenzje filmów jakie obejrzałem i które polecam poznać.



Interesuję się programowaniem i z zawodu jestem programistom w branży szeroko pojętych technologii designerskich. Tłumacząc z polskiego na nasze odpowiadam za wygląd stron. Na tym blogu na tym nie będę się skupiał, bo nie ma takiej potrzeby, ale zadbam o odpowiednią kolorystykę aby odbiór prezentowanej przeze mnie treści był przyjemny w odbiorze. Moim kolejnym zainteresowaniem są gry i może kiedyś przedstawię Wam moją historie w tym temacie.
Na chwilę obecną interesuję się głównie filmami z gatunków takich jak horror,science fiction.

Na koniec każdego wpisu będę dorzucał jakąś ciekawą moim zdaniem tapetę do pobrania i o to pierwsza.



pobierz tapete z rzutnikiem
Fascynujące ujęcie starego rzutnika.

Posiadam również profile społecznościowe na których co jakiś czas wrzucę coś ciekawego.
Tutaj znajdziesz ciekawe tapety.
Printest
A tutaj informacje o nowych wpisach.
Twitter
A w tym miejscu ogólne informacje dotyczące bloga.
Funpage




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz